Zmiany w raportowaniu Wyniku Jakości AdWords

Autor: Kasia dnia: 01/08/2013

Post image for Zmiany w raportowaniu Wyniku Jakości AdWords

Na oficjalnym blogu Google AdWords ukazały się informacje dotyczące nadchodzących zmian w sposobie raportowania Wyniku Jakości. W ciągu najbliższych dni wszyscy reklamodawcy mają zobaczyć je na kontach.

Warto podkreślić fakt, że Google informuje o zmianie sposobie raportowania nie zaś o zmianie kalkulacji samego wyniku jakości AdWords. Więcej uwagi zostanie poświęcone na ocenę 3 podstawowych czynników którymi są przewidywany CTR, zgodność tekstu ze słowem kluczowym oraz doświadczenie strony docelowej. Aktualnie te składowe są oceniane w skali kilku stopniowej i dosyć ogólnej jak powyżej średniej, poniżej średniej i średnie.

 

wynik-jakosci-ponizej-sreniej-1 wynik-jakosci-ponizej-sredniej

Może okazać się zatem ciekawe czy będą to informacje na podstawie których będziemy mogli wprowadzić zmiany optymalizacyjne. Czy ogólna skala od 1 do 10 się zmieni? Krążą podejrzenia, że możemy zobaczyć wiele 8 zamieni się w 7, 6. W poście wspomniano także o tym aby reklamodawcy byli przygotowani pod kątem reguł automatycznych które są oparte na tejże skali wyniku jakości.

Skomentuj

Poprzedni wpis:

Następny wpis: