Kasia Bauer – o mnie słów klilka

Zajmuję się zawodowo wszelkimi aspektami marketingu w wyszukiwarkach. Pracuję w tej branży od 2006 roku. Obsługuję głównie polskich klientów i klientów zagranicznych, którzy chcą zaistnieć na polskim rynku. Brałam udział w projektach tworzenia nowych produktów internetowych o naturze komercyjnej. To co uwielbiam w Search Engine Marketingu to dynamiczność i kreatywność ze sporą dozą technologii.

Moja wiedza i doświadczenie obejmuje zarówno PPC jak i aspekty SEO. Aktualnie jestem odpowiedzialna za przeprowadzanie audytów i kompleksowych analiz SEO wraz z elementami użyteczności i dostępności dla średnich i dużych firm. Od ponad dwóch lat posiadam tytuł GAP, jestem też jedną z pierwszych osób, które uzyskały certyfikat Google Analytics IQ.

Przy tworzeniu nowych projektów najpierw zadaję pytania:

  • Czym się wyróżnimy wśród konkurencji?
  • Jaki będzie nasz model biznesowy?
  • Jak ten projekt będzie wyglądał za 2 lata?

Więcej szczegółów na mój temat znajdziesz na profilu Linkedin. Posiadasz swój profil? Dołącz do mojej sieci.

Moje podejście do search engine marketingu

SEO nie jest dla mnie grą w pokera. Nie jest także sztywnym trzymaniem się zasad jakie wyszukiwarki narzucają webmasterom. Stawiam dobro i sukces projektu najwyżej przy podejmowaniu jakichkolwiek decyzji. Wyznaję przy tym zasadę – jeżeli coś nie jest długoterminowe nie ma sensu się tym zajmować.

Uważam, że zasada najwięcej, najtaniej, najwyżej aplikuje się do kampanii tylko wtedy, gdy pomaga zrealizować zamierzony cel. Każda kampania jest inna, więc jej realizacja nie może opierać się o ten sam schemat. Nie ma jednego sposobu na sukces na AdWords. Najcenniejszy użytkownik to ten, który dodaje nas do bookmarków, najcenniejszy klient to ten, który powraca.

Moje miejsca w sieci

Profil Google plus

Kasia Bauer