Zajmuję się zawodowo wszelkimi aspektami marketingu w wyszukiwarkach. Pracuję w tej branży od 2006 roku. Obsługuję głównie polskich klientów i klientów zagranicznych, którzy chcą zaistnieć na polskim rynku. Brałam udział w projektach tworzenia nowych produktów internetowych o naturze komercyjnej. To co uwielbiam w Search Engine Marketingu to dynamiczność i kreatywność ze sporą dozą technologii.
Moja wiedza i doświadczenie obejmuje zarówno PPC jak i aspekty SEO. Aktualnie jestem odpowiedzialna za przeprowadzanie audytów i kompleksowych analiz SEO wraz z elementami użyteczności i dostępności dla średnich i dużych firm. Od ponad dwóch lat posiadam tytuł GAP, jestem też jedną z pierwszych osób, które uzyskały certyfikat Google Analytics IQ.
Przy tworzeniu nowych projektów najpierw zadaję pytania:
- Czym się wyróżnimy wśród konkurencji?
- Jaki będzie nasz model biznesowy?
- Jak ten projekt będzie wyglądał za 2 lata?
Więcej szczegółów na mój temat znajdziesz na profilu Linkedin. Posiadasz swój profil? Dołącz do mojej sieci.
Moje podejście do search engine marketingu
SEO nie jest dla mnie grą w pokera. Nie jest także sztywnym trzymaniem się zasad jakie wyszukiwarki narzucają webmasterom. Stawiam dobro i sukces projektu najwyżej przy podejmowaniu jakichkolwiek decyzji. Wyznaję przy tym zasadę – jeżeli coś nie jest długoterminowe nie ma sensu się tym zajmować
.
Uważam, że zasada najwięcej, najtaniej, najwyżej aplikuje się do kampanii tylko wtedy, gdy pomaga zrealizować zamierzony cel. Każda kampania jest inna, więc jej realizacja nie może opierać się o ten sam schemat. Nie ma jednego sposobu na sukces na Google Ads. Najcenniejszy użytkownik to ten, który dodaje nas do bookmarków, najcenniejszy klient to ten, który powraca.