Politycy niemieccy biorą pod uwagę powrót do maszyn do pisania w obawie przed szpiegostwem ze strony Agencji Bezpieczeństwa Narodowego Stanów Zjednoczonych (NSA – National Security Agency).
[continue reading…]
Apple umieścił reklamy w wyszukiwarkach z okazji swoich 30 urodzin, a konkretniej z powodu 30 rocznicy wypuszczenia na rynek ich pierwszego Maca.
Reklamy urodzinowe są widoczne w wyszukiwarce Google i Bing. Prowadzą na stronę z linią czasu na której naniesione są poszczególne modele Maca i osób z nim powiązanych.
Jeżeli posiadasz 1 konto Google Ads przypisane do Twojej skrzynki pocztowej, na którą się regularnie logujesz, to z pewnością nie masz problemów z powiadomieniami o odrzuconych reklamach wysyłanych na maila.
Natomiast jeżeli prowadzisz wiele kont podpiętych pod rozrośnięte drzewo kont MCC (MCK) z workiem osób z różnymi uprawnieniami i funkcjami sprawa może być kłopotliwa. [continue reading…]
Na oficjalnym blogu Google Google Ads ukazały się informacje dotyczące nadchodzących zmian w sposobie raportowania Wyniku Jakości. W ciągu najbliższych dni wszyscy reklamodawcy mają zobaczyć je na kontach.
Słyszeliśmy, że lubisz sitelinki dlatego dodaliśmy sitelinki do Twoich sitelinków.
Tak, Google testuje nową wersję sitelinków w naturalnych wynikach wyszukiwania, które będą miały… swoje sitelinki. [continue reading…]
Jeżeli zastanawiasz się nad włączeniem tego rozszerzenia do swoich reklam Google Ads to daj sobie moment. Rozszerzenia połączeń – brzmi pięknie, wydaje się logicznie… wygląda i działa okropnie.
Powodem transferu domeny są zazwyczaj koszty jej przedłużenia (odnowienia). Większość ludzi rozpoczyna swoją przygodę z pierwszą witryną i kupnem domeny od podmiotów typu Home.pl, OVH.pl, AZ.pl czy Nazwa.pl. Zazwyczaj gdy minie pierwszy rok zostają zaskoczeni najdroższymi cenami odnowień zakupionych domen. [continue reading…]
Naucz się podstawowych skrótów klawiszowych i wprowadzaj zmiany szybciej! Jeżeli prowadzisz dużą kampanię Google Ads lub zarządzasz wieloma kampaniami na raz skróty klawiszowe w Google Ads Editorze to zbawienny sposób oszczędzania czasu. Efektywność Twojej pracy znacznie wzrośnie jak tylko zaczniesz je stosować na co dzień.
Z dziką satysfakcją klikamy w przycisk Importuj z Google Analytics i czekamy aż magia zadziała. Czekamy 5 minut, czekamy 1 godzinę, czekamy 6 godzin, w końcu sprawdzamy na następny dzień. I co? I nic. Nadal nie ma danych konwersji z Analyticsa w AdWs. Buu ;(.
Problem późnej aktualizacji konwersji importowanych z Analytics do Ads jest dosyć poważny. Zastanawiając się nad implementacją mierzenia celów dla projektu bardzo często nie bierzemy tego pod uwagę lub nawet zostajemy tym faktem zaskoczeni. [continue reading…]
Postanowiłam napisać kilka słów wstępu zanim wyskoczę z nowymi wpisami niczym Filip z konopi. Ostatni artykuł opublikowałam w lipcu 2010 roku. To szmat czasu w kontekście publikacji w sieci. Od tamtego momentu wiele się wydarzyło – w moim przypadku bardziej offline. Nie będę robić retrospektywy ale chcę jedynie podjąć temat tego co było. Kilka słów wyjaśnienia dla moich byłych czytelników aby ostatecznie pożegnać się z tematem.