Słyszeliśmy, że lubisz sitelinki dlatego dodaliśmy sitelinki do Twoich sitelinków.
Tak, Google testuje nową wersję sitelinków w naturalnych wynikach wyszukiwania, które będą miały… swoje sitelinki.
+Jon Cooper zauważył, że w USA Google testuje nowy look sitelinków. Każdy z 4 sitelinków rozbudowanych o 2-linijkowy opis po kliknięciu rozsuwa się i dzieli na kolejne linki na szarym tle (te już na szczęście bez opisów).
Powoli zaczyna to wyglądać jak Mahjong…klik, klik, klik, klik. Jak na razie nie podoba mi się. Uważam, że stanowi to już zbyt duży szum nawigacyjny. Dodatkowa rozsuwająca się przestrzeń oddala następne wyniki poza real estate screen wyników wyszukiwania. To podprogowo ogranicza ilość pozycji które można zająć kładąć większy nacisk na płatne wyniki i pierwszy wyniki witryny danego brandu.
Zobaczymy co wykażą testy Google.
Jak na razie nie widziałam komentarzy aby podobne testy zauważyli użytkownicy spoza USA zatem może to być test ograniczony tylko do tego kraju.